Jobbar...

Sitter på jobbet, och det är riktigt riktigt tråkigt...Känner inte alls för att jobba!! Vill hellre ligga hemma i sängen och sova...Eller umgås med kärleken! <3

Men men, sånt är livet...Snart bara två timmar kvar, så man får hoppas tiden går fort! Ska snart ner och stänga igen poolen, och vid elva får jag packa ihop och åka hem...Stackars Cindy är säkert jättehungrig just nu! Och trött på att ligga på mammas kontor... =P Men hon tycker nog att det var skönt att få följa med hit istället för att vara själv hemma!

Nej, nu ska jag försöka hitta på nått att göra...

Kanske skriver senare ikväll om jag orkar när jag kommit hem...Får se!

Kram på er!

Älskar dig enormt mycket!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Hej hej, och glad påsk på dig! Nej jag kommer tyvärr inte med upp till framtidsmässan. Är den på din skola eller? Jag kunde inte följa med eftersom vi ska spela in en demo med vokalensemblen jag är med i då. Annars hade jag nog följt med... =) Men hoppas det blir kul i alla fall! Ha det bra! /Hannes

2008-03-22 @ 22:20:35
URL: http://audiovector.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0