Jobbar idag med...

Sitter på jobbet och funderar över vad jag egentligen gör här....Hotellet är cool lugnt, förutom en stackars unge som skriker efter mamma, och hennes syskon som försöker hitta henne =S Känns lite meningslöst att sitta här till tio ikväll, men har man tid tills dess så är det inte mycket att göra...TRÅKIGT!
Ännu en bekräftelse på att jag inte borde vara receptist...Jag har inte tålamod nog att ha tråkigt några timmar...Det är därför jag älskar restauranglivet! Allt som oftast är det fart och fläkt i den branschen!
Men men, i behov av pengar så får man ta det jobb man blir erbjuden! Ska i alla fall jobba i restaurangen i sommar, så det är skönt!

Imorgon blir det våfflor hos mormor med kusinerna! Tjuvstartar lite före våffeldagen =P
Mums!

Nej, nu ska jag gå å hämta mig nått att dricka, och försöka hitta på något att fördriva tiden med =S Vad nu det skulle vara....Bara 1 timme och 45 minuter kvar... Haha, nedräkningen har börjat =P

Puss på krämen =P

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0