Inte riktigt så hemskt...

...som jag trodde det skulle vara! Har inte alls så ont i baken som jag förväntade mig, blev riktigt förvånad när jag vaknade i morse...Visst känns det, men inte mer än att det går att leva med...

Cindy väckte mig strax innan nio idag också, så då gick vi en promenad i morgonsolen! Riktigt skönt, en grad kallt och strålande sol! Åt frukost och funderade över hur dagen skulle se ut... Bestämde mig tillslut för att åka upp till mormor och hälsa på, och samtidig installera hennes "nya" dator. Tog Cindy med så hon har raceat en hel del med Kicki! Det märks, hon ligger helt utslagen på hallmattan... =P

Hjälpte mormor att ta lite kort på en massa gamla slädar hon ska sälja, och sen när jag fått igång datorn la vi ut en annons på en gång... Hoppas hon blir av med dom!

Sen har jag inte gjort många knop, lagat lite mat, duschat, fixat lite med datorn, och faktiskt påbörjat ett arbete vi ska börja med imorgon, så känner mig rätt duktig!

Katten måste ha lekt en hel del här hemma oxå, för han sover som en stock bakom mig på stolen =P

Nä nu ska jag städa iordning lite innan jag går och lägger mig....
Ha det gott allihopa!

//Fiia


Finns det någon finare än du? Tror knappast det...! Älskar dig så otroligt mycket! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0