Inne på upploppet då...

Ja, du har jag påbörjat den sista praktikveckan, då i servisen. Har störtsköna arbetstider, börjar 10 å slutar 16, vilket är kanon! Får sova lite längre på morgonen, och kommer hem lite tidigare...Skönt!

I morse var jag dessutom ute och sprang en runda, kändes riktigt bra!! Måste komma igång med träningen nu, känner att det börjar bli för mycket av livets goda...Både jag och kärleken bestämde oss igår, så får se vart det bär! En vältränad kropp till solsemestern i sommar vore ju inte helt fel... =P

Dagen har varit helt okej i övrigt, lyckades på något vis skära mig när jag skulle öppna en vinflaska, så har ett stort plåster på pekfingret...ONT!
Lagom många lunchgäster = Lagom mycket att göra! Kommer att jobba lunch nu tisdag, onsdag och fredag, och kväll på torsdag... Blir nog bra!
Sen nästa vecka bär det av hem till dalarna igen, vilket känns både bra och konstigt...Längtar massor efter hundarna, men kommer att bli svårt att lämna kärleken och rutinerna man byggt upp här nere...Men måste bara bo med familjen hemma några dagar, sen åker dom till kiruna...Huset med katterna helt själv i nästan tre veckor! Skönt värre! Får hoppas att jag får som jag vill och får Cindy kvar hemma..Vore mysigt! Allra helst när jag troligtvis kommer att vara på Koppången en av helgerna...Kan vara skönt att ta med skidorna och ta en tur med Cindy..Får se vad vi kommer fram till hemma..! *hoppas*

Nu borde jag släpa mig ur sängen och gå och diska...Och laga mat.. Vad gör man med falukorven när man är trött på allt det vanliga??? Jobbigt att som kock inte veta vad jag ska göra med råvarorna... =S

Nej, ha det gott allihopa..Vi höres och synes!

Tingeling /Fiia

Och du finaste, det finns ingen annan kille som är så underbar som du! Är enormt lycklig över att jag har dig!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0