Imorgon kommer bli en öm dag...

Kommer ha sån jäkla träningsvärk i baken imorgon, så det kommer bli en jobbig dag... Min kusin lurade ut mig på en ridtur idag, och när man inte ridit på nästan två år, så kommer det kännas...Men det var kul ändå!

Familjen åkte till Kiruna i torsdags eftermiddag, och sen dess har jag, cindy och katterna varit själva här hemma. Har passat på att städa källaren, och plocka med sånt man inte hinner i vanliga fall!

Vaknade rätt tidigt imorse, och tog en promenad med Cindy! det snöade lite lätt, och låg runt nollan i temperatur, så det var riktigt friskt ute! Och frukosten smakade ännu bättre efter en promenad... Sen har jag plockat här hemma, varit ute med Jessika och hästarna i skogen, och nu funderar jag på om jag ska kika lite på film, innan det blir matlagning och melodifestival.. Snacka om vemodigt att sitta här helt själv och titta på melodifestivalen...Men men, jag har ju hunden i alla fall...

Frågan är bara vilken film jag ska se...Hmm...såg i alla fall en himla bra film igår, No reservations, Den var faktiskt över förväntan. Inte riktigt så där gulligull som jag trodde att den skulle vara, utan mer djup..

Älskar dig! Jag hoppas du vet att vad som än händer så kommer jag finnas här för dig! Kyssar! <3<3

Tjingeling!
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0