Hur ska man göra??

Ja, hur ska man egentligen göra? Står i valet och kvalet om sommarjobb...Vet att jag i stort sett är garanterad jobb på Åkerblads, men vet samtidigt inte om jag vill vara kvar hemma i Dalarna hos familjen.. Känner att jag egentligen vill bort, men vet inte vart, eller vad jag vill göra!? Gaah, sånt här är så jobbigt!
Vill hemifrån, men vart ska jag ta vägen då?? Är fan inte lätt det här...Och måste verkligen börja fundera och bestämma sånt där nu, innan sommarjobben försvinner.. Jag vill ha ett jobb jag kommer trivas med, och som jag eventuellt kan fortsätta jobba med även efter sommaren...Trivs väldigt bra på Åkerblads, men kommer jag orka med att bo hemma en hel sommar till? Och utan Älsklingen? *SUCK*

Men men, får försöka komma på hur jag vill göra...

Dagen har varit helt okej, skönt att få sova lite längre i morse! Satt en stund i solen medans jag väntade på tåget, vilket var himla skönt, dock blåste det lite...Men det känns att våren är på väg! SKÖNT!
Haft ca 25 lunchgäster idag, mestadels internationella gäster som enbart pratar engelska. Jätteroligt att få öva på sin branschengelska, men man märker också att det är en hel del man inte kan...PLUGGA!

Nej, nu ska jag släpa mig in i duschen, och sen fixa lite käk! Hmm, undrar vad vi ska äta? Visar sig...
Ha det gött!!
//Fiia

Kyss på finaste underbaraste killen! <3<3


image35

Finaste Cindy tror att påskliljor går att äta... =P
Längtar efter VÅREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0