God morgon!

Solen skiner! Men det är pissigt kallt ute... =S
Har precis sparkat mig ur sängen, gett djuren mat och gjort eld...Nu är det min egen frukost som gäller!
Jobbade till elva igår, sen fick jag vänta på en jobbarkompis som ville ha skjuts...Så var hemma vid halv ett =S
Cindy var vrålhungrig, katterna likaså...

Stupade i säng efter att jag konstaterat att kärleken somnat och inte ville prata med mig i telefon... =P
Men men, var så himla skönt att sova!

Blir till att jobba idag också, börjar ett och slutar tio...Lite bättre, men tråkigt! Stackars Cindy tycker det är super tråkigt att ligga på mammas kontor och vänta på mig...Men troligtvis bättre än att ligga hemma alldeles själv i 12 timmar...

Nej, nu ska jag kolla till pannan och äta frukost...

Tjingeling!

//Fiia

Älskar dig underbaraste finaste kille! You are everything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0