Fredag =P

Fredag igen då...Eller snarare lördag vid det här laget! Idag har jag städat det sista som jag inte gjorde igår, tvättat en massa, varit till Insjön och handlat lite, och sen tagit det lugnt. Nu sitter jag å väntar på att resten av min kära familj ska komma hem, vilket kommer ske någon gång runt tre... =S
Pratar med Älsklingen sålänge!
Imorgon är det jobb som gäller, från 14-23....Kul med pengar, men tråkigt med jobbet...Längar tills jag får börja i restaurangen inför sommaren! Mycket meny och vinlisteplugga då, men det är det värt!

Har även kikat lite på potentiella utbildningar jag skulle kunna tänka mig att söka till hösten...Är ju bättre att komma in, och få tacka nej, än att stå där helt utan något att göra! Men får se vad det blir...

Nej, dags att hitta på något så jag inte somnar...

Tjingeling!

//Fiia

Älskar dig så sjukt mycket! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!! <3<3<3 Kyssar i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0