Fredag kväll!

Skönt Skönt Skönt! Praktikens sista dag är avklarad, och nu har jag nästan tre veckos lov framför mig!
SÅ JÄKLA SKÖNT!

Veckan har varit helt okej, jobbat 10-16 alla dagar utom igår, då jag jobbade 16-22. Har mest blivit att man gått bredvid och tittat på och försökt snappa upp så mycket som möjligt av alla nya intryck... Men lite har jag fått göra också!
Idag bjöd jag hela personalstyrkan på Italiensk Chokladkaka, vilket var enormt uppskattat. Kändes kul att kunna ge tillbaka något av allt dom ställt upp med för mig!

Nu blir det sängen och film för hela slanten =P

Mätt =S

Nästa helg blir det en tur upp till norra Dalarna, och fäboddraget. Ska bli roligt att få komma ut på åtminstone en dragtävling i år =P
Så jag och Cindy kommer troligtvis campa ihop i ödemarken till helgen =P Haha

Älskar dig finaste! <3<3

Tjingeling! //Fiia

image36

Finaste vännen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0