Det är okej...

Jag vet att du läser min blogg...Det är okej, men det vore kul om du kunde höra av dig också. Vi har en del att reda ut, men det hänger inte bara på mig. Försöker du, på ett seriöst sätt, så är jag också med. Men det hänger på dig.

Idag har jag varit hemma och slappat, gick en promenad med hundarna på förmiddagen, och sen har jag städat och möblerat om i mitt rum.. Blev rätt nöjd, tror inte att jag någonsin kommer bli helt nöjd med den planlösning som är...Inte mycket att göra åt..=S

Idag blev det bestämt att jag kommer få Cindy hemma i hela två veckor =P Ska bli kul!

Men vet fortfarande inte vad jag ska hitta på i helgen, någon som har något förslag? Finns visserligen en massa att göra här hemma, bara man tar tag i det... Aja, får se vad som händer...

Orkar inte skriva mer...

Kyss på finaste! Sängen är jäkligt tom utan dig...

Tjingeling!
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0