Allt möjligt dagen

Idag har jag gjort en hel massa olika saker. Vaknade vid halv tio i morse, åt frukost och åkte till soptippen och slängde allt jag fyllt bilen med. På väg hem därifrån så ringde en kille som ville kika på slädarna, så det blev en tur upp till mormor direkt när jag kommit hem. Efter lite lunch så satte jag igång med att städa färdigt ute på verkstan...Blev rätt bra till slut. När jag äntligen fått golvet fritt från alla j*vla grejer så fick jag helt plötsligt plats att måla syrrans nattduksbord...Så grundmålade det, rätt pilligt, men det blev bra.

Sen har jag hållt på å städat en hel massa inne, har lite att fortsätta med imorrn, så blir det så fint =P
När jag inte orkade städa mer så hade grundfärgen torkat, så då kunde jag börja svartmåla...Men den färgen täcker inte helt, så måste måla en gång till imorrn...! Blir nog bra när det blir färdigt!

Nu har jag pratat en lååång stund med kärleken, och haft gos-stund med Myslii! Ska man ha en katt ska man ha en som Myslii...Helt galet dryg, men ändå enormt gosig =P

Nej, snart dags att sova...

Tjingeling!

Miss you! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0