Tisdag

eller onsdag, i alla fall nu när jag skriver...
Har hunnit med mycket idag, frisören i morse och toppade mitt en aning slitna hår, så nu är det fräscht inför äventyret! Sen hämtade jag ut ett paket åt mamma, min mobil hade inte kommit än...=S
Åkte hem, klippte gräs, tvättade, plockade lite här hemma...Fick reda på att NU fanns min mobil att hämta ut, så duschade, åkte till insjön och hämtade ut paketet, och for sen till jobbet...Kom hem för ca 20 minuter sen, till två glada yrväder... =D Då är det roligt att komma hem!
Lite svårt att sova än dock, är lite för mycket uppe i varv...Ett nattligt samtal hade inte varit fel, men då kärleken verkar ha somnat så får jag hitta på nått annat att roa mig med....Aja...Borde försöka sova! Men inte lätt med en kurrande katt bredvid sig....

Imorrn börjar jag redan vid tre, så ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan jag åker hemifrån...Tvätta lite till, och börja packa lite smått... Det närmar sig med stormsteg!
Längtar!

Ska kika efter lite lägenheter innan jag gör ett nytt försök att sova...

Tjingeling!

Kyss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0