This week...

Livet rullar på...

Har varit till mormor och firat henne idag, åt lite tårta mm...Trevligt trevligt, och hon blev jätteglad över tavlan!
Drömde mig bort i ikeakatalogen ett tag, mormor ville ha hjälp med möbler till lägenheten....Tänk om man bara hade pengar..

Sen var det tänkt att jag skulle klippa gräset, men när jag precis kommit hem började regnet ösa ner, så det får bli en annan dag. =S Förhoppningsvis i morron innan jag åker till jobbet!

Får försöka planera dagarna fram till lördag nu, så att jag får allt gjort innan jag "försvinner" i två veckor... =P

Tisdag : Klippa mig, tvätta, jobba
Onsdag: Tvätta, Packa, jobba
Torsdag: Baka två sockerkakor till årets midsommarfirande, tvätta, packa, jobba
Fredag: Packa, jobba
Lördag: Packa det absolut sista, åka till Enköping för att på kvällen åka till Arlanda med kärleken
Söndag: Flyget mot Grekland, Kavala och Thassos lyfter! =D

Mycke packande blir det, men ska försöka dra ner på allt jag ska ha med mig...Behövs inte så mycket egentligen, tunna sommarkläder är nog det som blir bäst! Ska vara 34 grader där nere när vi landar på söndag.... =P

Förresten, just nu skulle jag kunna skänka bort våran äldsta katt....Man kan inte lämna någonting ätbart framme någonstans, han stjäl som jag vet inte vad..När jag var hos mormor idag hade han rivit sönder en brödpåse och ätit upp en halv polarkaka...Resten fick hundarna =S  SUCK!

Aja, ska läsa lite nu, sen ringa Tobias! <3

Tjingeling!

/Fiia

Kärlek kärlek kärlek kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0