Studentbal!

Ja, igår var det då dags för årets studentbal! Tidig morgon, gick upp samtidigt som resten av familjen, för att åka till Borlänge och frisören! Tio slog jag mig ner i stolen, och 2 timmar, 25 hårnålar och en flaska hårspray senare var jag färdig fixad! Tack så hemskt mycket Linnea på Nikita,Kupolen, du gjorde ett toppen arbete! Blev jättenöjd!
Åkte försiktigt hem (dels för frisyren, å sen höll jag på å krocka med en älg på vägen till Borlänge...=S )
Pysslade lite hemma, målade naglarna, sminkade mig, och när mor kom hem vid halv fyra tiden var jag redo för påklädning av klänning! Strax därefter kom min chafför, som jag inte ens visste  skulle komma...Mamma hade fixat utan min vetskap! Så fick åka riktig finbil till balen! Finns bara en av den sorten i HELA SVERIGE! Häftigt!

Balen var riktigt rolig, massor av fina klänningar, trevligt folk, god mat och gott vin! En riktigt lyckad kväll faktiskt!

Här kommer några bilder...

Håruppsättningen bakifrån...


Jag utanför Dalecarlia när jag precis kommit...


Jag, Jojje och Mikaela...

Orkar inte ladda upp nå fler nu.... Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Fan va vacker du är! <3

2008-06-04 @ 23:19:48
URL: http://tobbeluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0