Sista rycket!

Den här helgen har varit galet snurrig =P I fredags for jag en sväng upp till Orsa för intervju på SCoTT, Swedish College of Travel and Tourism. Kändes helt okej, så får se nu till veckan om dom vill ha mig eller inte. I går var jag och mor en sväng till mormor, sen pysslade jag en del hemma, flöt omkring i bikini och badshorts...Skönt som fan!
Sen framåt kvällen drog jag iväg till jobbet, skönt nog så var jag bara diskare igår! Tycker det är riktigt skönt att diska på jobbet, man behöver inte tänka....Allt går på automatik!
Åkte från jobbet vid halv ett ungefär, och skjutsade hem Annelie...Sängen runt halv två!

Idag har varit en massa planerande inför torsdagens partaj, skrivit handlingslista, att-göra-lista mm... Jag och mamma var till Borlänge/Falun och handlade det mesta av maten, och en del annat som inte fanns hemma... Ett jäkla farande i en stekhet bil.. =S

Sen har kvällen ägnats åt att fixa i bystugan, som är vår festlokal =P Så nu är dukningen klar, och det mesta småpysslet...Kopplade in stereon också!

Nu är det bara tre dagar kvar, sen är det studentdagen....Det kommer gå alldeles för fort, och jag har alldeles för mycket att göra! =S Huh!

Liten tidsplanering för veckan...
Måndag : Övning i kyrkan, studentfotboll, Solspray, Hämta klänning, Grilla hos Wolfgang
Tisdag: Studentbal i Tällberg
Onsdag: Studentgala, fixa allt det sista inför festen
Torsdag: STUDENTEN, samt att Älsklingen <3 och resten av släkt och vänner kommer! Partaj!

Galet mycket som händer nu dom sista dagarna!

Saknar dig så jäkla mycket! Längtar som en tok tills på torsdag! Känns som en evighet sen sist.... <3

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0