Omtumlande besked

Har så jäkla svårt att somna, så ska försöka skriva av mig lite tankar så kanske det går bättre.... =S
Dagen har ägnats åt arbete, från nio i morse till sjuttonnollnoll ungefär. En himla massa lunchgäster, högt men jämt tempo hela dagen. Skönt och riktigt kul!

Fick hem dom sista kläderna från Laredoute också, plus batteriet till kameran jag beställde i söndags. (Förlåt Älskling för att jag sabbade din överraskning <3 )

Hade dessutom fått ett riktigt viktigt brev när jag kom hem, som jag knappt vågade öppna. Bara att se IBR:s emblem på kuvertet gjorde mig nervös. Tog till slut mod till mig och öppnade kuvertet, och när jag väl vågade titta på papperet blev jag glatt överraskad! "Grattis - Du har blivit antagen till Internationell Bar och Restaurangchef i Halmstad".

Herregud, trodde verkligen inte detta. Blev nästan svimfärdig, rösten stockade sig, och kunde knappt tala om för mamma att jag ska flytta till Halmstad till hösten. Snacka om konstig känsla! Först kom förvåningen, sen glädjen, och sen frågorna....Så många frågor...
Har svar till dom flesta frågorna, men vissa står fortfarande obesvarade. Hoppas att dom med tiden kommer att besvaras.

I vilket fall som helst, det känns skönt att äntligen ha fått ett besked. Nu blir det till att börja planera!! =P
ÄNTLIGEN ska jag få flytta hemifrån, även fast det känns lite väl långt med 60 mil första gången....Men ska det va så ska det...Kommer sakna alla, främst mor och syster. Och allra helst hundarna! <3<3 Får skaffa mig en egen så småningom...Cindy vill nog ialla fall inte bo i lägenhet...Hon lär i alla fall inte svara om jag frågar henne vad hon tycker =P

Nej, ska försöka komma till ro och sova nu...Har haft jäkligt svårt att sova dom senaste dagarna, så himla mycket tankar... Och till stor del är det ditt fel! Om inte du kommit med en massa anklagelser hade det varit frid och fröjd. Men är som vanligt jag som har fel och inte du. Förlåt för att jag råkar bry mig om petitesser!

Puss på alla!

Fyfan, hösten kommer bli en svår tid för oss nu. Men jag tror att den kommer stärka oss, och svetsa oss närmare varandra än någonsin. Släpper aldrig någonsin taget om dig, oavsett vad som händer. Du betyder så enormt mycket för mig. Är det någon jag inte klarar mig utan så är det du. Finns ingen finare <3<3

Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0