Midsommarafton = sista arbetsdagen innan semestern! =D

Ja, och hur skönt är inte det då!! =D Och när jag dessutom inte behöver ha några egna bord ikväll, utan blivit ombedd att diska istället, så är det jäkligt skönt! Våran diskare ringde nämligen två timmar innan hon skulle börja igår och sa att hon fått nytt jobb i mora och skulle börja där samma kväll! Vilken stil! Grrr...Morr!

Men men, gårdagen gick bra, väldigt många trevliga gäster av en salig blandning av nationaliteter...Norskar, amerikaner, stockholmsdamer =P, sydafrikaner.....ja blandat var det!

Blev kvar till nästan sist och körde disken tillsammans med Oskar, vår nye diskare. Inte lätt att aldrig ha diskat förut, och hamna i midsommar ruschen...Men jag tycker det funkade bra!  Så var väl klar vid kvart i ett eller nått, sen åkte Oskar med mig till Insjön där mor hans mötte upp...Sen blev det hem, mata hundar, dricka te och sen sova! Älsklingen hade redan somnat så fick inte prata nått...Får se om han är vaken inatt när jag kommer hem, jag ska försöka hålla mig vaken tills mor + resten av familjen dyker upp....Framåt fyra-tiden kanske... =S

Nej, nu ska jag städa lite! Sen bär det av till jobbet...

Tjingeling!

/Fiia

Imorgon bär det av mot nya vidder! Längtar så enormt mycket efter dig och att få göra den här resan tillsammans! Finaste Älskling, allt kommer bli kanon! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0