Midsommar startar idag

Ja, i alla fall på jobbet, så nu är det full rulle. Fullbelagt hotell, fullsatt restaurang....Skönt att det är sista dagen imorrn!
Igår var en riktigt lugn kväll, trots att jag var kvar ända till stängning och hjälpte Jocke så slutade jag före utsatt tid! Skönt var det!

Idag har jag varit en snabbis till insjön och handlat, och sen tagit reda på 42 kg nötkött. Lite ovant eftersom mor alltid brukar bestämma vad som är vad och hur det ska skäras, och jag märka upp det, men jag tror det blev rätt bra ändå!

Ska hoppa in i duschen nu och sen fara till jobbet... Mycket folk som jobbar ikväll i alla fall, så det är kul!

Tjingeling!

Det närmar sig... Älskar dig finaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0