Jobb, jobb, jobb

Borde inte klaga, men det är lite mycket nu...Trött blir man! Men det är skönt att veta att man numera har en inkomst, för den kommer verkligen behövas till hösten! Letar lägenhet för fullt, och har fått några napp, men är svårt att bara åka å kolla när det är ca 65 mil ner dit...Får försöka samla ihop några stycken jag vill kika på, och bestämma samma dag till alla å sen åka ner. Får se hur det blir.

igår var det lagom mycket på jobbet, jag, Jocke, Johanna och Julienn hade hand om överklassarna från Öhrlings, mycket trevligt men krävande gäng. Fick i alla fall ihop lite dricks, och den läggs på hög nu kan jag säga! Blir bra att använda som en del av fickpengarna i Grekland sen. Imorgon dimper det förhoppningsvis ner lite lön i kassan också, även fast den inte är speciellt stor. Blev inte många arbetsdagar i maj om man säger så. Men men, lite pengar är mer än inga pengar alls!

Ska snart göra mig i ordning och fara till jobbet. Igår blev det senare än vad jag trodde, var hemma till ett...Ett kort sent samtal blev det med kärleken, är inte lätt när han har skolan och jag har sovmorgon... =S

Usch, det ser ut som att det kommer ett stort oväder hit just nu...I alla fall ser det så ut på himlen! Bäst att dra ur sladden på datorn innan jag far...

Nej, ska försöka gräva fram lite lunch!

Tjingeling!

Har börjat räkna ner! 10 dagar kvar....Det närmar sig ruskigt snabbt! Ska bli så himla härligt! Älskar och saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0