En vecka kvar...

...tills vi landat i Grekland! Fan vad jag längtar!

Helgen har bestått av arbete, och lite "fritid". Igår efter jobbet var jag och mormor till hennes nya lägenhet och kikade, ska hjälpa henne planera lite vad hon vill ha för möbler med dit. Sen bjöd jag henne och kusin på middag! Lövbiff med västerbottensost och sallad var inte helt fel...

Idag har också bestått av arbete, men dock inte lika länge som igår. Fick sluta redan före tre idag, så passade på att åka till Borlänge en sväng. Köpte tre nya tröjor, två klänningar, fyra böcker och sollotion. Så nu är jag nästan förberedd för att åka utom lands... =P

Sen har jag mest slöat, försökte mig på att läsa en stund, men somnade nästan...Lite trött med andra ord... =P

Imorgon är jag ledig, Titti ville byta pass så jag jobbar på onsdag istället för henne. Så ska upp till mormor en sväng och gratta henne imorrn, och äta lite tårta. Sen ska det pysslas här hemma, gräset behöver klippas, hundgårdar städas och hundar borstas....Ska bara ta tag i det!
Sen behöver jag börja tvätta också, men det känns inte så lockande...Aja, det måste göras, annars har jag inga kläder att ta med mig till Grekland.. =S

Mor och resten av familjen är för närvarande också utomlands, så jag och hundarna har huset helt för oss själva, eller ja, katterna stökar omkring här också. Rätt skönt, men lite tomt!


Kyssar på finaste <3

Tjingeling!

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0