Allt på en gång!

Ja, var börjar man? =P

I torsdags blev det tidig uppgång, redan vid 05,00 ringde klockan...=S Brr, men vad gör man inte den enda dagen i sitt liv som man tar studenten? =P
Halv åtta samlades vi HR3:or för champagnefrukost med skumpa och jordgubbar! Myspys på hög nivå, och så passade vi på att skriva i allas mössor!

Efter det var det dags för kyrkan - en utdragen ceremoni, men rätt fin ändå....Varmt var det om inte annat...På det följde lunchen med alla studenter, stipendieutdelning mm. Strax efter 14 fick vi så äntligen springa ut på scenen, sjunga Studentsången och rusa ut mot våra nära och kära! Efter en kort sammankomst med mor, Rauno, syster, och kärleken så for vi iväg med lastbilen på kortege runt Leksandsnoret. Därefter skingrades vi för vinden - man vet aldrig när man ses igen, om man ses igen... Vissa kommer man sakna, andra inte! Kram på dom man kommer sakna!
Älsklingen väntade trofast på att vi skulle skråla färdigt så att vi kunde åka hem till den väntande festen..

Festkvällen blev oerhört lyckad, massor av gulligt och trevligt folk som kom, TACK snälla för alla fina presenter, det var mer än vad jag någonsin kunnat drömma om! Ni är GULD VÄRD! Speciellt Mor, Rauno, Syster och Tobias som gjort det möjligt för mig att klara av dessa år, och stå där jag står idag. ÄLSKAR ER!

I fredags blev det mest till att röja efter festen, och ta det väldigt lugnt. Skönt var det!

Igår åkte jag och Bias till Orsa för att hälsa på min "svärfamilj", Bias föräldrar. Väldigt roligt att träffa dom igen, trivs så enormt bra ihop! God mat var det också!

Idag låg vi i sängen och drog oss hela förmiddan nästan, efter frukost ute så åkte vi till Borlänge för att jaga skandaler, eller ja, sandaler egentligen. Både jag och Bias hittade vad vi ville ha, plus lite mer =P
Sen så kommer det som alltid kommer efter helgen - avskedet. Det oundvikliga jobbiga hemska avskedet, när idyllen ska brytas. Fyfan, blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång. Varje gång vi ses blir jag mer och mer säker på att det är vi två det ska vara - för lång tid framöver, och det gör det ännu jobbigare att skiljas åt. Önskar bara att vi bodde närmare varandra! Två veckor kvar!

Börjar så smått planera lite inför Greklandsresan, exakt två veckor kvar idag! LÄNGTAR SOM F*N!

Ska snart placera mig i sängen och titta på nån film tror jag...Får se!

Tjingeling!

Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0