Sista dagen innan två lediga!

Ja, 14-22 blir det ikväll om jag har tur! Efter jobbet bär det av direkt till Orsa och kärleken!

Min födelsedag flöt kanon, tårtan var helt klart uppskattad! En långpanna med marängtårta räckte precis....och några ville ha igår också, men då var den slut!! Hihi! Fick en flaska vin av Jocke i födelsedagspresent, så den kanske jag ska korka upp nu under ledigheten! När jag har någon att dela den med....

Tyst och tomt i huset nu, innehundarna följde med resten av familjen på semester, så bara katterna kvar hemma.... =S
Ensamt!

Ska ta och äta lite frukost nu, sen packa ihop lite kläder inför Orsa-vistelsen...

Tjingeling!

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0