Livet rullar på...

Ja, nu har jag haft mina två lediga dagar, imorrn är det dags för en ny arbets"vecka". Igår var vi till Kungsfors med ett flyttlass åt mormor, och sen bakade jag och syrran lite kakor och muffins. =P
Idag for vi till Borlänge och tränade agility med dom tre flickorna, gick himla bra! Och enbart positiva arbetsglada hundar! Härligt =D Hann med en sväng till kupolen också, köpte lite nya underkläder och en mascara...

Sen har jag plockat lite här hemma, tvättat, bäddat rent i sängen, diskat och lagat mat...Nässelsoppa och våfflor, inte helt fel!

Imorgon blir det bowling och lunch med ett gäng arbetskamrater, och sen jobb från 15 - 23... skönt att inte jobba till 00 i alla fall! =S

Tänker på dig <3

Letar lägenhet i Halmstad för fullt, är det någon som har nått ledigt så hör av er!!! Det närmar sig sakta...

Tjingeling =P

/Fiia

Avslutar med en bild på två flickor i bilen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0