Lediga dagar!

Ja nu har jag två lediga dagar, idag och imorron =) Skönt skönt! Och nu är Älsklingen här också, så allt är kanon =D
Fick ingen sovmorgon i morse däremot, upp tidigt och dammsög mitt rum, duschade och sen for jag till Blge för att hämta kärleken. Sen blev det en tur till Kupolen, och sen lunch på MAX =) Göttans!

Nu dom här lediga dagarna ska jag bara ta det LUGNT, vila upp min hälsena, och hoppas på att den blir mycket bättre till på onsdag...Får jag ont på onsdag också så måste jag nog söka vård, ifall det är nått tok...En kollega trodde att det kanske kan vara hälseneinflammation....=S Ingen rolig diagnos om jag fått det...

Men, får hoppas att det ger med sig! Annars blir det inget bra...

Och nej, jag har inte hängt ut dig det minsta. Och nu har jag inte ens en gnutta intresse av att ens skriva om dig längre. Allt som någonsin varit, som någonsin funnits mellan oss är över. Tack för dom få åren du faktiskt var någorlunda det du skulle vara. Now It´s over.

Nu har jag släppt det.

Älskar dig Tobias Åberg. Finns ingen som du, det är tur att du tar emot mig när jag faller <3

Tjingeling!

/Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0