Konstigt.

Känner mig så konstig. Hungrig, men vill inte ha mat, trött, men kan knappt sova... Vad är det som händer???


Åkte från kärleken i Orsa i morse, efter nästan två hela dagar tillsammans. Åkte upp direkt efter jobbet i söndags, och hem idag... Igår var vi först ner till stranden med lite trevligt folk, och senare på kvällen sammanstrålade vi med Hannes och Erik, för att spela spel och dricka vin...Mycket trevligt folk, och ett mycket gott vin! Tack Jocke för den presenten =)

Var förbi bilprovningen i Rättvik idag också och fick bilen godkänd på efterbesiktningen. Skönt! Segade mig igenom Rättvik, alldeles för mycket bilar på vägen...Men är det Classic Car Week så är det ju som det ska =P

Väl hemma har jag pysslat lite ute hos hundarna, sen försjunkit i den här konstiga känslan. Känner mig superkonstig, ensam, nerstämd...Snälla, kan nån komma och hålla mig sällskap?

Need you.

Alla tankar verkligen väller över en när man blir ensam, oavsett om man vill eller inte...Skulle vilja ha dig här så jag kan krypa ihop i din famn och bara vara. Vill inte vara ensam.

Ska fortsätta titta på Extreme Home Makeover nu...Och gråta lite för den stackars familjen. Då har jag i alla fall en anledning att gråta, kanske kan känna mig lite mindre konstig efter det....

Älskar dig så jäkla mycket! Finns ingen som du, det är du som får mitt liv värt att leva! Drömmen du drömde inatt - glöm den. Får jag bestämma kommer den ALDRIG någonsin inträffa! Det är dig jag vill dela min framtid med <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0