Ett år äldre =)

Ja, snart är man väl gråhårig och sitter på hemmet =P Hihi =)

Jobbade igår, efter att älsklingen åkt hem till familjen. Varmt som satan var det, men det flöt bra! Hade stängning själv för första gången också, och tror att jag kom ihåg allt...  Var hemma vid 3-tiden i morse =) Suck!

Vaknade vid 10-tiden, åt frukost, och nu har jag bakat tårtbottnar, ska bjuda mina kära arbetskamrater på tårta på min stora dag =) Så snart måste min syster komma hem och hjälpa mig dra bakpapper från bottnarna...

Här hemma firades min födelsedag redan i tisdags, då vi går om varandra idag, och på lördag när vi skulle kunna fira så åker dom på semester...Så blir inga presenter idag inte! Men fick lite välbehövliga flytta hemifrån presenter i tisdags!

Denna värme...Det tar kål på en att jobba i det här!

Om du var ett hav, vore jag en våg
Om du var himmelen, skulle jag va vinden
Om du var ett regn, hade jag vart hav och land

Om du var musik, vore jag en sång
Om du var vidderna, ville jag va vinden
Men jag skulle inte va nånting om Du inte fanns <3

Tack för att du finns där!

Tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0