*

Huvudvärk...

Jobbat idag och igår, trevligt trevligt...Mycket gäster igår, en aning lugnare idag. Var färdigstädade i restaurangen strax efter elva...! =D Anneli liftade med mig till Insjön sen, trevligt prat i bilen... =P

Sen händer inte mycket, letar lägenhet för fullt fortfarande, hoppas på napp inom kort...!

Försöker göra något vettigt dom timmarna jag har hemma innan jag börjar jobba, men har svårt att ta mig för något...Känner mig slut i kroppen, och är i STORT behov av en rejäl massage, men är rädd för att jag kommer ligga däckad några dar om jag kommer till skott med det...=S Så får skjuta upp det till september....

Fick en inbjudan idag också, men vore trevligt att få den lite mer personlig... Jag börjar vid 15 imorrn, så det går utmärkt att ringa fram tils dess....!

Borde egentligen sova...vet inte om jag kan bara....suck! Får försöka i alla fall, annars blir det nog en film eller nått...

Tjingeling

/Fiia

Vad vore jag utan dig? Som en öken utan sand, som ett hav utan vatten. - Ingenting!
Älskar dig så otroligt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0