Våren är på väg (eller redan här?)

Ja, idag har varit en riktig vårdag, strålande sol och klarblå himmel..! Och naturligtvis så måste man vara inomhus hela dagen då... =S TYPISKT!
Fick i alla fall se solen en liten stund imorse när jag väntade på tåget...alltid något! Man får suga åt sig av dom stunder som blir...
Har i alla fall haft en bra dag på praktiken, bakat sjukt goda chokladkakor med nötter i, skulle kunna äta ihjäl mig på dom! =D

Igår var jag och kärleken in till stockholm för att hälsa på farmor, riktigt trevligt! Var vääääldigt längesen jag träffade henne, så det var himla kul! Hon bjöd på god mat, och så fick jag äntligen träffa hennes lilla ögonsten till hund...!

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Ceasar...Ja, hundviskaren alltså..! =P

Mätt....Pannkaka är mättande! Men väldigt gott när man äter det sällan..

Älskar dig finaste! You are a big part of my life! <3<3

Tjingeling!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0