Tomorrow = BIG day

Nervös...Börjar faktiskt bli lite nervös nu, ska trots allt till ett ställe jag aldrig någonsin varit på förut, och jag känner inte NÅGON där!! =S Läskigt värre... Men jag hoppas och tror att det blir bra!

Imorgon är alltså första dagen på min praktik på Fredsgatan 12...Börjar klockan nio, och slutar....tja, nån gång på eftermiddagen... Jobbar bara lunch dom här första dagarna, så får se vilka sluttider det blir...Lunchen stänger vid två, så vid tre-fyra kanske jag kan åka hem...Hoppas jag... =P

Kom ner hit till Enköping igår vid två-tiden, och tog det lugnt hela kvällen, plus att älsklingen hade tvättid, så hjälpte honom lite...Idag har vi varit och storhandlat, och sen tagit det lugn hela eftermiddagen och kvällen...Har även pratat en lång stund med Tini, och det blir alltid lika mycket tokprat =P

Nu har jag hamnat i sängen, och ska försöka somna lite tidigt idag...Ska ju upp så fasansfullt tidigt imorrn, så behöver sova några timmar =S

Nej, nu ska jag vara social med min kärlek, han har precis tittat färdigt på top gear...

Tjingeling!

//Fiia

Älskar dig så otroligt mycket, finns ingen så fin som du! Ska bli så otroligt häftigt att bo ihop med dig i fyra veckor!! Kyssar på hela dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0