Surr Surr =P

Här surrar det som bara den... =P   Älsklingens dator håller på att ge upp, och låter som en hel svärm med ilskna getingar... =S Så han har bara ögon för att jämföra alla tänkbara datorer för att hitta den absolut bästa - för absolut bäst pris...Inte lätt med dagens utbud av bärbara datorer...

Idag har det inte gjorts många knop, mest tagit det lugnt....Vid ett bröt dom strömmen för att byta elmätaren, naturligtvis när jag var som hungrigast och skulle värma köttfärspaj i mikron...så fick vara hungrig ett tag till =P Men den kom tillbaka rätt fort...

Har även fått fingrarna ur och ringt till min farmor, som jag inte pratat med på väldigt länge... Har inte träffat henne sen jag vet inte när, så ska försöka få till ett besök nu när jag är här nere så mycket! Troligtvis på söndag, om jag lyckas övertala mannen jag delar säng med... =P

Nu börjar snart Roomservice, och då blir det kladdkaka och mys med kärleken... <3

Tjingeling!

Älskar dig tokmycket! <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0