Solen skiner =D

Känns som att våren är på väg!! Solen strålar, fåglarna kvittrar och det går åt rätt håll! =D

Idag har jag varit och storhandlat på Coop, och på vägen ner plockade jag med mig en massa grejer som skulle återvinnas...Plus en massa pantburkar, så nu är skåpet tomt =P

Var riktigt skönt att gå en promenad i solen, behövde verkligen det! Stoppade kameran i fickan när jag gick hemifrån, men tog inte ett enda kort =S  Fy på mig! Men var fullt upptagen med att njuta av vädret... =P

Nu ska jag ta itu med disken, baka en kaka och fundera ut vad vi ska äta till middag ikväll...Lutar starkt åt köttfärspaj, och det känns väldigt lockande...Men får se, är ju några timmar kvar än så länge!

Ha det gött så länge!

Saknar dig när du inte är hemma! <3 Kyss!

Nu ska jag baka sån här tror jag =P
                                                                 
image34

Kyss på finaste

Tjingeling!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0