Snart är helgen slut igen...

Jäklar vad fort den går jämt! Hemskt... =S

I fredags var det bastukväll med familjen, och även fast jag inte bastade så var det trevligt!
Igår så pluggade jag hela förmiddagen (Känner mig faktiskt riktigt stolt! En aning mindre att göra i veckan! =D )
sen for jag till jobbet vid två tiden. Jobbade i köket fram till 22,15 då jag for hem igen! Hade en riktigt trevlig arbetskväll med trevliga jobbarkompisar, och mycket att göra! Altinerade lite mellan varmkök och kallkök!
Pengar pengar pengar =P

Idag har vi varit på sjön och åkt skidor+lite släde. Riktigt skönt att köra ett hårdpass runt sjön, men jobbigt när det snöade så. Men men, man kan inte få vackert väder jämt...!  =P Körde släde hem med Cindy, Kiila och Kicki! Dom två K:na som ledarhundar, vilket gick förvånandsvärt bra! Ett litet bildbevis...
image33
Lite suddig (spåret var guppigt!), men det syns att dom drar i alla fall!  =P

Sen har vi bastat, ätit god mat, och nu sitter jag här, och funderar på vad jag ska hitta på härnäst....Hmm..Får se!

Tjingeling så länge!

//Fiia

Glad för din skull snygging! Skönt att det löste sig, även fast jag vet att det var jobbigt för dig... <3<3 Finns alltid här för dig, ingenting kan få mig att sluta älska dig! Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0