Satans förkylning!

Att man ska bli förkyld just nu också! Blä, känns som jag har vispad äggvita i hela huvudet (Ni vet så där fluffigt och mjukt det brukar vara? Precis så känns det i huvudet...Luddigt och fluffigt...) och det slår lock för öronen hela tiden..Vaknade i natt och skulle gå på toa, och höll på å svimma på kuppen...Blev sittandes ett bra tag med huvudet mellan knäna innan jag tog mig tillbaka till sängen igen... Hemska sjukdom! Ömmar i hela kroppen... =S


Nej, usch, nu har jag öst ur mig en massa gnäll och självömkan...Det positiva med det är väl att Tobias slapp höra det... Han är så otroligt gullig mot mig, kanske borde vara sjuk oftare? =P Skämt åsido, han bjöd mig på frukost på sängen i morse, erbjöd sig att gå å köpa godis (vilket jag avböjde, för känner mig som nån jäkla tjockis då...), och allmänt pysslat om mig... Han är den absolut finaste pojkvän man kan ha! Han får mig att känna mig speciell, även fast jag ligger nerbäddad i sängen, och knappt har varit ur den på hela dagen...Var längesen jag låg en hel dag i sängen faktiskt! Väldigt längesen...

Kommer nog bli hemma ett par tre dagar till, minst, vilket är otroligt onödigt... Känns väldigt dumt!!

Och igår bokade vi vår semestertripp till Grekland! Längtar som en tok tills det blir den 22 juni!! Då drar vi till solen och värmen i två veckor, bara jag och kärleken...Så jäkla skönt! =D =D Vill dit NU!

Nej nu ska jag inta ryggläge igen...Har en minst sagt spännande bok som är väääldigt svår att slita sig ifrån...Men när den är slut har jag inte mycket kvar att läsa här, om inte Tobias har något bra...Jo det har han nog förresten...Aja, det löser sig!

Kyssar på världens finaste, underbaraste och omtänksammaste pojkvän! Älskar dig tokmycket!

Tjingeling!

//Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0