Lördag!

Dagen har spenderats mestadels i tvättstugan, och resten av delen i sängen vid datorn =P
Gick förvånansvärt fort att få allting tvättat och torrt, trots att det var mer än vanligt...mysko!

Sen blev det en promenad ner till Bergvreten för att inhandla lite mat, skönt att komma ut en liten stund idag i alla fall!

Kvällen ska spenderas framför tv:n, med en hel hög filmer, mys och godis (eller egentligen ostbågar och chips...men ändå! )

Imorgon ska vi åka in till Stockholm för att hälsa på min farmor, har inte träffat henne på flera år, så det ska bli jätteroligt! Sen på måndag börjar allvaret igen, med praktik i två veckor till! Kan bli roligt!

Nej, nu ska jag hitta på nått...sockerkaka maybe? =P Blir mycket baka när jag inte har något annat för mig...Men Tobias klagar inte vad jag vet =P

Tjingeling!

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0