Hej hopp därute i snövädret... =P

Snön yr utanför fönstret, men jag får sitta inne i värmen! Resten av familjen sitter i bastun, så för stunden så har jag hela huset för mig själv! Skönt!

Har inte hänt något speciellt idag, var i skolan mellan tio och två, och sen for jag hem i snövädret...Fixat lite med datorn, bakat, och slappat...Kommer på nya saker att fixa med hela tiden! Är alltid nån inställning jag glömt att fixa... =P

Men är fortfarande supernöjd med datorn, allt fungerar kanon! Största grejen är nog att den är så oerhört tyst om man jämför med den gamla. Den här surrar knappt, och den andra lät som ett tröskverk.... =P Så lugnt och skönt när man sitter här nu! Och sen är det ju inbyggt nätverk i den här, så behöver inget kort eller sladd....skönt som fan!

Hihi, nu har jag skrutit lite mer över vilket bra köp jag gjort... =D Men är jäkligt nöjd!

Sänder en tanke till min underbara pojkvän som sitter på ett försenat tåg i det här skitvädret...Längtar efter dig!

Nu vet i f*n vad jag ska hitta på....Nått kul! Kanske kika på film? Å äta ostkrokar...Har suktat efter ostkrokar hela dagen idag.... =P Hihi!

Kyssar på underbaraste finaste killen! Saknar dig tokmycket!

Tjingeling
//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0