En dag närmare...

...tills jag ska åka till kärleken! Längtar som bara den! <3

Idag har varit en lugn, men intensiv dag, har fått mycket gjort! Gjorde färdigt och lämnade in hela dryckarbetet om Rom och Gin. Sen gick vi en sväng till Gårdscafeét och fikade, jag, Sara, Elin och Evelina! Riktigt mumsigt med varm choklad och foccacia! =P

Sen kom mor och hämtade mig, och här hemma har jag lagat mat, strukit kläder (börjar ladda upp inför helgens flytt! ), bäddat rent i sängen, och till sist hamnat under täcket! Riktigt mysigt med rena lakan! =P

Imorgon är det tidig morgon som gäller, börjar klockan åtta... =S Om jag orkar....

Nu ska jag fortsätta prata med kärleken! Och boka tågbiljett till helgen =D

Tjingeling!

Älskar dig så enormt mycket! Du är det finaste jag har!


//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0