Blir tokig snart! (JA, mer än vanligt!)

Jobbigt! Är en hel massa som ska packas inför mina fyra praktikveckor, och är så himla rädd att jag ska glömma nått...Får sätta mig och göra listor på allt =S

Behövde i alla fall inte ta med mig några kockkläder, det får jag låna...skönt det! Skorna är det enda jag behöver komma ihåg! =P

Idag kom jag hem tidigt, riktigt skönt! Har fixat med en massa kläder, och tvättmaskinen går på högvarv.. Vill få så mycket som möjligt rentvättat och struket så jag bara kan packa ner det på fredag/lördag...Visst ja, måste köpa biljett också...Bäst att göra det nu!

Imorgon bär det av till Grythyttans herrgård för studiebesök! Kuligt värre! Ska bli intressant att se hur det ser ut därnere...Har ju funderat på om jag ska läsa vidare, och där skulle jag kunna tänka mig att gå! Får se efter i morgon!


Nu ska jag nog ta å fixa lite mat...Och fortsätta tvätta! =P

Älskar dig finaste! 9 månader igår, och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! <3<3

Tjingeling!
//Fiia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0