Alla <3 dag i morgon då...

Tre dagar av arbetsveckan har då gått, och två återstår... Det har varit tre hektiska dagar, med massor av nytt att lära sig, nya arbetskamrater och nytt place =P
Upp sjukt tidigt, äta frukost, "sparka" Kärleken ur sängen ( =P ) , och sen dra iväg till tåget... Kommer hem sent också dessutom, men jag har ju själv valt var jag vill bo någonstans, och var jag ville göra min praktik...Så jag borde inte gnälla!! Men det gör man ju ändå...

Hepp, nu ska jag gå å kolla om kladdkakan är färdig i ugnen! Sen blir det kladdis med grädde och roomservice på tv! Sen är det nog godnatt... =S

Tjingeling!


Och förresten, Ha en bra Alla Hjärtans Dag imorgon!

Älskar dig tokmycket! För mig är varje dag tillsammans med dig en alla-hjärtans dag! Du är ljuset i mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0