Torsdag = Fullsatt på Fridolfs Krog

Ja, ikväll är det en hel del att göra, hoppas det går bra! Fick ta hand om två bord igår, en fyra och en tvåa, och det gick kanon! Det enda jag inte känner mig säker på är vinerna, dom har en så ofantligt stor vinlista, men man lär väl sig lagom till praktiken är slut... =)

Inatt har jag sovit riktigt riktigt dåligt, vaknat med jämna mellanrum av hemska hostattacker och sen haft svårt att somna om. Ingen höjdarnatt med andra ord. Hoppas jag får sova bättre inatt, och att hostan försvinner snart. Är sjukt jobbigt!

Har egentligen inget vettigt att skriva, så lägger ner.

Tjingeling

//Fiia

Snart bara en vecka kvar! *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0