Onsdag - två dagar till Fredag

Igår gick det riktigt bra på Fridolfs! Jag och Sanna hade hand om två större sällskap på övervåningen, och allt gick bara bra! Blev inte alltför sent heller, skrev ut mig vid tjugo i elva tror jag... Fick mycket positiv feedback från Bosse, bla genom lite dricks. Mycket snällt av honom!

Annars händer inte mycket. Sover länge på dagarna, går upp, äter frukost, kollar mailen, fastnar framför datorn, duschar, sminkar mig och åker till praktiken. Slutar på praktiken, ringer Älsklingen, åker hem, pratar mer med Älsklingen, kollar mailen igen, går och lägger mig, och somnar nån gång vid ett - två tiden... Och däremellan blir det en del tv-tittande.
Vilket fantastiskt liv man har.

Eller inte.

Blir nog bättre till nästa vecka. Hoppas jag!

Ska försöka hitta på nått att äta nu. Är lite småsugen.

Tjingeling

//Fiia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0