Nybliven sambo =D

Ja, igår blev jag, nej, VI, sambo´s! Vid strax efter sju-tiden dök flyttlasset upp, med några trötta stackare som varit uppe sen ottan. Fick i alla fall in alla möbler, lådor och påsar, och fick till lite god mat =) Packade upp lite igår, sen blev det sängen ganska tidigt för att vara en lördag. Men, kunde inte sova ändå, har nog aldrig haft så svårt att sova... =S I alla fall, somnade efter ett nån gång, vaknade till vid fyra, och sen strax innan klockan ringde vid sex. Upp och göra frukost till Älsklingens bror som skulle fara tillbaka till Stockholm. Lite kämpigt att gå upp så tidigt, men vi fick mycket gjort dom timmarna så tidigt =) Packade upp alla köksgrejer, kärleken kollade om vi fått internet (vilket vi fått, tack Telia!) och vid åtta-halvnio tiden vaknade även Kim och Thomas till liv, och det blev en andra frukost. Mysigt!

Dagen har ägnats åt uppackning och städande, blev en liten tur till Biltema för att köpa kabelklämmor och tavelkrokar, och sen hem för att fortsätta plocka upp saker. Så allt är i stort sett uppackat, men lite småplock är det kvar. Så nu är hemmet välfyllt, inget eko här längre =D

Det är härligt att äntligen ha denna underbara man här igen, och denna gången för låååång tid framöver. Honom släpper jag inte i första taget...

Nej, nu ska jag krypa nära och kika på film!

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig min underbara sambo! (vad härligt att kunna säga så!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0