Lördag 081206

Idag mår jag faktiskt rätt okej, mycket bättre än igår. Har fått sova nästan hela natten utan hosta, och vaknade någorlunda utvilad vid halv elva tiden. Skönt.

Igår blev det sent, fastnade på en helt kass film (se recension på Älsklingens blogg) och somnade vid tretiden tror jag.

Tog en lååång dusch när jag vaknat, åt frukost, och sen har jag latat mig i soffan och redigerat lite bilder på datorn. En kort promenad ner till Ica har jag också gjort för att köpa hamburgerbröd! Gott blev det! Och mätt blev man också...

Kvällen ska spenderas med mer fotoredigering, och lite senare hejande på Larz Kristerz i Dansbandskampen. Hoppas dom håller sig kvar till finalen! Vore skoj!


Tjingeling

//Fiia


Och ni! Glöm inte gå med på SuperGratis.se, och hjälp mig samla poäng! Där samlar man poäng som man enkelt löser in mot produkter! Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0