Grå tisdag

Allt är jämngrått. Himlen, luften, atmosfären. Suck. Hur deprimerande kan det bli? Ge mig vinter!!

Igår var det praktik som gällde igen, ganska lugn kväll, kom hem vid strax efter elvatiden. Skönt! Ännu skönare var känslan att komma hem, och inte lägenheten är tom. Att veta att min Älskade sambo fanns här och väntade på mig. Underbar känsla!

Kort inlägg idag, men jag avslutar med en sjukt fin text som jag hörde igår när jag cyklade hem från Fridolfs. Den beskriver precis hur jag känner = Kärlek.

I wanna wake up with you
I wanna be there when you open your eyes
I want you to be the first thing that I see
I wanna wake up with you

I wanna lay by your side, baby
I wanna feel every beat of your heart
And throughout the night I wanna hold you tight
I wanna wake up with you

I wanna wake up with you
I wanna reach out and know that you're there
I want you to be the first thing that I see
I wanna wake up with you


Älskar dig så otroligt mycket!

Tjingeling

//Fiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0