Första praktikperioden avklarad!

Och det med bravur! Fick enbart positiva betyg, och en inbjudan för mig och Älsklingen på en tre-rätters middag med tillhörande vin som tack! Har haft en riktigt härlig praktikperiod, stundvis jobbig, men väldigt lärorik. Har sagt till att jag mer än gärna jobbar extra framöver, så hoppas dom hör av sig =) Ska nog dit efter nyår och utnyttja erbjudandet från Jalle och Bosse. Tack Tack!

Imorgon står det julshopping på agendan, först ska vi ut till Eurostop en sväng, gå på systemet + Hm, sen till Flygstaden, och efter det, ev en tur på stan om vi inte hittade det vi ville på övriga ställen! Så blir mycket flänga, men sen är äntligen alla klappar inhandlade! Uttänkta har dom varit länge, har bara inte inhandlat alla nödvändiga prylar än...Så det blir imorrn!

Sen ska vi packa ihop inför resan norrut på söndag, blir en del packning, fast man försöker hålla ner det. Aja, det får lösa sig, lite kläder har jag kvar hemma, Tack och lov!

Nu ska jag mysa lite till innan det blir sängen!

Tjingeling

//En glad och nöjd Fiia

Älskar dig så otroligt mycket! Att bli sambo med dig var det bästa som kunde hända mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0