Det snöar

Suck. Det snöar. Inte sån där fin kall snö jag ville ha, utan blöta stora flingor som blåser mot marken och smälter så fort dom kommit ner. Sånna flingor man blir helt genomblöt av. Fy fan, då kan vi lika gärna vara utan snön!
Kommer bli redigt blöt om jag måste cykla till praktiken i det här vädret. Usch, hoppas det ger med sig!

Det gick i alla fall kanonbra igår! Mycket trevliga och sympatiska människor som jobbar på Fridolfs. Känns verkligen som ett ställe jag kommer trivas på! Igår var det väldigt lugnt (enligt tjejerna) men jag tyckte att vi trots allt hade rätt mycket att göra för att vara en måndag. Men så är ju jag van vid fjuttiga Tällbergs måndagar.... =)
Fick inte göra så mycket avancerat, mest bära ut mat, duka av och fixa småsaker. Men så är det alltid när man kommer som praktikant, innan man lärt sig stället så får man stå ut med "skitgörat". "Skitgörat" är trots allt något som man gör oavsett om man är praktikant eller inte, så gnälla ska man inte göra! Det skulle vara en aning mer att göra ikväll, så det blir spännande att se...

Dagen har hittils enbart ägnats åt soffliggande, har inte orkat ta mig för något annat. Blir nog sittandes här tills det är dags att duscha och fara till "jobbet". Denna förkylning är inte barmhärtig om man säger så... =S

Tjingeling

//Fiia

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0