1/12 2008

Så, då har vi gått in i årets sista månad, December.För mig är december en snömånad, men här nere har vi ännu inte sett till någon snö. Tyvärr. Detta är även den sista månaden (nästan) som jag bor själv. Ska bli skönt att få sällskap!

Idag börjar som jag skrivit tidigare praktiken. Börjar bli lite nervös, men bara att bita ihop och se glad ut! GLVP! (GillaLägetVarPositiv)

Har städat hela lägenheten nu på dan, dammsugit, torkat golv, städat badrummet, diskat, skurat rent ugnen + gallret mm...Känner mig riktigt duktig, och det kommer kännas ännu bättre när man kommer hem ikväll sen till en helt nystädad lägenhet. Skönt.

Borde hitta på nått att äta innan jag åker in till Fridolfs, men vad sjutton då? Hmm...Är egentligen inte det minsta hungrig, men vet att jag borde äta... Annars står jag där med yrsel och sockerfall i kväll. Inte bra!

Ska kika i kylskåpet få se vad jag hittar =P

Tjingeling

//Fiia

Älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0