Sugarpaste tårta =)

Fyra dagar kvar. Inte speciellt lång tid om man tänker efter =) Sen återstår knappt en månad i detta landskap...*pirrigt*

Dagen har ägnats åt en tur till Borlänge med mormor, köpte en tvättmaskin + dammsugare åt henne, och en elvisp åt mig =) Fin fördelning tycker jag! Var även in på panduro och inhandlade 1kg sugarpaste, ett substitut till marsipan. Innehåller inga nötter, vilket gör det exemplariskt för allergiker, och är MYCKET mer lättarbetat än marsipan. Går inte sönder lika lätt när man kavlar den, och lätt att forma till figurer! Roligt var det att fixa med =P
  Blev en tårta med vaniljkräm, hallon och grädde, toppad med Sugarpaste! Har dock inte smakat än, blev klar så sent så det får bli imorrn istället! Här kommer några bilder...


Tårtan uppifrån =)



Blomdekorationen! Skule föreställa rosor, men får nog finslipa lite på min design... =P

Imorgon är det jobb som gäller igen, mina tre lediga dagar är slut...=S Tyvärr! Men som sagt, fyra dagar kvar, tre morgonpass och ett kvällspass, sen är det slut. finito!

Önskar att jag kunde vara nära dig just nu, hålla om dig och få allt att bli lite bättre. Detta jävla avstånd.!

Tjingeling!

/Fiia

Älskar dig så sjukt mycket, ingen är så fin som du. Finns alltid här för dig, i vått och torrt! <3<3 Kyssar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin tårta, den hade jag nog kunnat smälla i mig

2008-08-28 @ 05:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0