Söndag imorgon =ledig dag!

Härligt! =)
Ska bli så skönt att få vara ledig några dagar nu =P Ledig Söndag + måndag, jobba tisdag, ledig onsdag...Hade gärna varit ledig tisdagen också, men i dagsläget verkar det som att jag får jobba...Tyvärr =S

Idag har jag varit hos mormor och plockat hallon, två liter fick jag ihop, vilket är rätt bra för att vara jag...Hallonplockning är inte riktigt min grej, plockar hellre jordgubbar, smultron eller blåbär...Hallonbuskar är stickiga och trångväxta, ingen idealiskt plockmiljö.... Så lite stolt är jag =) Sen bjöd mormor på lunch, lax och grönsaker blev det! Gott Gott!

Sen har jag jobbat, full rulle på bygget ikväll, med bröllop, dalhallagäster, a la carte-gäster mm...Men hela kvällen flöt bra, och någorlunda i dricks fick jag också =P

Imorgon förmiddag kommer kärleken hit, får se om vi hittar på nått då...Kanske grilla till kvällen? Visar sig...

Ska nog klappa ihop datorn nu...

Tjingeling!

Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0