080825 - Måndag

Yes! Everything seams to be alright now! =)

Ledig idag, imorrn och på onsdag =) Halleluja! Idag har jag hämtat min syster i Insjön, städat ur ett av mina överfulla skåp (så nu är hela mattan full i skräp =S ), lagat mat och varit på bio - Mamma Mia! Filmen var riktigt bra, många roliga klipp =)

Imorgon ska jag hjälpa mormor att flytta grejer, är nog inte så mycket kvar nu...

Fyra dagar kvar =)

Har lite pyssel att fixa med här hemma sen också, allt inför flytten...Rensa ur, bestämma vad som ska tas med, vad som ska slängas och vad som ska sparas och lämnas kvar här hemma. Är fan inte lätt! Vet knappt vad jag vill ta med mig för möbler, har flera olika uppsättningar att välja mellan...Gaah, får fnatt!

Men men, det lär väl ordna sig till slut...Ska kika på lägenheten och ta MILJONER kort så kanske jag kan bestämma mig sen =)

Tjingeling på er

Älskar dig så jäkla mycket! Miss you! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0