080821 - Torsdag

Ja, dagarna går fort nu! Bara 7 arbetsdagar kvar.... Iihh, snart är det dags att flytta också... =S Mycket på gång!

Idag och igår jobbade jag frukost med Sofia (lite förvirrande för våra arbetskamrater =)  sen även lunch ihop med Raimo. Gick kanon, trots ett lunchantal på 140 pers inom en timme...Puh, alla på en gång, men det flöt trots allt bra! Nöjd =)

Sen efter jobbet for jag och mor till fabriksbutiken, där jag inhandlade en grillstekpanna för presentkortet jag fick i studentpresent. Till helgen tror jag att jag ska utnyttja mitt andra presentkort i Borlänge... =)
Innan maten var jag ut i skogen en sväng med hundarna och lät dom racea av sig lite, alltid lika roligt att se Gorki och Kozy leka med Cindy och Kiila. Stackars Nokki fick lov att gå i koppel, han smiter så fort han får chansen =S

Imorgon och på lördag jobbar jag kväll, dock inte alltför sent tack och lov! Sen på söndag är det frukost-tajm igen, och sen TRE härliga LEDIGA dagar =D Ska bli så skönt!! Vet inte nå vad jag ska hitta på, men det löser sig...

Nej, nu ska jag sortera lite kort =)

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0